GLOBAL GAMING MAINOSTAA NINJA CASINOA SKANDINAVIASSA
Nettikasinotoimija Global Gaming on ilmoittanut, että se aloittaa piakkoin suurimman koskaan tekemänsä mainossijoituksen ryhtymällä multimediakampanjaan, jolla se aikoo mainostaa eri puolilla Skandinaviaa lippulaivaansa eli Ninja Casinoa.
Global Gaming kertoo, että se aikoo on kymmenen kuukauden ajan pommittaa TV-mainoksilla ja artikkeleilla Suomen ja Ruotsin suurimpia kanavia, joista mainittakoon TV3, Kanal5, Discovery ja Eurosport, samoin kuin tarjota videokampanjoita verkossa ”sopivan materiaalin” muodossa. Yritys valmistautuu samalla aloittamaan listausannin vaatimattomilla Tukholman Nasdaq First North -markkinoilla ja aikoo julkaista mainoksia Spotifyn, Bauerin ja MTG:n radioverkostoissa, sekä kirjallista mainosmateriaalia Expressenin ja Aftonbladetin kaltaisissa ruotsalaislehdissä.
Operaattori kertoi, että kampanjan ensimmäisessä, 30-sekunnin mainoksessa esiintyy ninjahahmo, joka koettaa kiireellä toimittaa pelaajalle palkintoja, samalla kun suorittaa voltteja autojen ja rakennusten ylitse aivan toimintasankarin tyyliin. Yritys paljasti, että katsojat tulevat näkemään kuinka Ninja Casinon päätoimiston postitoimistossa työskentelevä mainoksen johtohahmo lähtee toimeksiannolle johtajansa, Daimyon, käskystä.
Morten Madsen, Global Gamingin markkinointijohtaja, julisti, että hänen yrityksensä toivoo ”rakentavansa tähän saakka Ruotsissa ja Suomessa nauttimansa menestyksen varaan” ja on varma siitä, että mittava investointi tulee ”lisäämään vierailijoiden ja tuoton määrää merkittävästi”.
”Tuotannon korkea laatu ja viihdyttävät temput tulevat taatusti vangitsemaan kohderyhmämme mielikuvituksen ja herättävät mielenkiinnon antiamme kohtaan”, sanoi Madsen.
Tämän hetken suosituimmat ja trendikkäimmät nettikasinot