Pelaajan äänen pääkirjoitus toukokuu 2020
26.06.2020

Esittelemme mielellämme bestcasinos.fi-lehden uusimman Pelaajan äänen! Meillä on uusi erikoisnumero, joka kattaa kehityksen sähköisen urheilun maailmassa, mielenkiintoisia näkemyksiä uhkapeliteollisuudesta, haastatteluita ja joidenkin nettivedonlyönnin maailman johtavien asiantuntijoiden mielipiteitä.
Yhä useammat ihmiset luovat uran pelaamisesta mikä ei ole yllättävää, kun otetaan huomioon se tosiseikka että eSports on todennäköisesti saavuttanut miljardin dollarin tulorajan ensimmäistä kertaa tänä vuonna. Alan ennustetaan työllistävän pian tuhansia ihmisiä mikä lisää kysyntää alan ammattilaisille. Tämän kysynnän tyydyttämiseksi yliopistot ympäri maailmaa tarjoavat jo erilaisia eSports-ohjelmia, jotka valmistavat pelin harrastajia uralle eSports-maailmaan. Katso kurssitarjonta jos haluat ilmoittautua.
eSports-striimaajat iloitsevat kasvavasta suosiosta ja joillakin heistä on tähtiasema lähellä urheilijoiden suosiota. Striimaajilla, kuten pahamaineisilla Ninjalla ja Shroudilla, on miljoonia faneja ympäri maailmaa jotka virittäytyvät päivittäin katsomaan suosikkipelaajiaan. Tämän luokan striimaajat voivat kotiuttaa miljoonia, mikä on johtanut ammattimaisten striimaajien määrän huomattavaan kasvuun. Lue maailman suosituimmista striimaajista ja siitä mikä tekee heistä niin suosittuja Top 10 -luettelostamme.
Erillisessä jutussamme arvioimme laadukkaan asiakastuen merkitystä ja kuinka tärkeätä se on asiakasluottamuksen kannalta. Lehdessä tarkastelemme sitä mikä tekee asiakastuesta hyvän ja mitkä ovat huonoja merkkejä.
Ole hyvä, uusin Pelaajan ääni. Pysy kuulolla heinäkuun numeroa silmälläpitäen ja seuraa uutisia Instagramistamme.
Mukavaa lukuhetkeä!
Pelaajan ääni 10, artikkelilista

Ammattilaiset – jännitys, adrenaliini, ennätysvoitot ja tappion pelko
Ammattilainen - monille tämä on unelmatyö! Matkustaminen ympäri maailmaa, vapaa työaika, inspiroiva työ, hienostuneen strategian laatiminen ja lopulta voittaminen ...

eSports tapahtumat 2020
eSports on tullut globalisoitunut houkuttaen yleisöä kilpailemaan perinteisissä urheilulajeissa. Yhä useampi brändi on alkanut hyödyntämään tapahtumien markkinointimahdollisuuksia. Tätä kiihdyttää pelitoimittajien ...