VERTAA KASINOITA

VERTAILE
POISTA KAIKKI
VERTAILE
0
Etusivu / Kasinouutiset / 3 Parasta Ruletin Rivistö Strategiaa

3 Parasta Ruletin Rivistö Strategiaa

Rivistö vedonlyönti ei ole ensimmäinen valinta useimmille offline- ja online-rulettipelaajille. Kuitenkin, jos olet vakavasti voittanut, sinun ei pidä jättää huomiotta näitä kolmea, 2 : 1 maksullista vedonlyöntivaihtoehtoa. Katso tästä kolme sarjaa 12 numerolla, jotka liittyvät seuraaviin rivistöihin.

  • 1:n Rivistö: 1, 4, 7, 10, 13, 16, 19, 22, 25, 28, 31, 34
  • 2:n Rivistö: 2, 5, 8, 11, 14, 17, 20, 23, 26, 29, 32, 35
  • 3:s Rivistö: 3, 6, 9, 12, 15, 18, 21, 24, 27, 30, 33, 36

Jos panostat yhdestä näistä rulettirivistöistä 10 eurolla, (lukuun ottamatta yksittäistä nollaa tällä hetkellä … käsitellään sitä myöhemmin) sinulla on 1 : 3 mahdollisuutta voittaa. Voitto palauttaa sinulle 30 euro, josta 10 euroa palautus panoksestasi ja voitto osuus on 20 EUR. Kun valitset yhden rivistön, kahdesta jäljellä olevasta sarakkeesta on siinä 24 numeroa jäljellä, jotka voivat aiheuttaa menettämisen. (2 : 1 panostasi vastaan)

Jos panostat yhden rivistön 9 kertaisesti,  voitat 3 kertaa tuloksesta ja olisit näin tasapisteessä. Voitat vielä yhden numeron 1/3-osion ulkopuolelta ja voitat näin lisää kaksi yksikköä. Rulettipilarin vedonlyönti tuntuu hyvältä ottelulta, kun otetaan huomioon mahdollisuudet voittaa kaksi yksikköä kun katsomalla yhden yksikön peliä huonomalla todennäköisyydellä, koska on olemassa kaksi rivistöä vastaan voittoja.

Mutta tietäen, mitä ruletin rivistöistä seuraa, tai minkä rivistön valitsee vedonlyöntiin on, missä todellinen peli alkaa. Jos jokainen toinen päätöksesi onnistuu menemään oikein, saat rahaa omaa kassaasi. Mutta jos voitat vain yhden neljästä, tulet menettämään rahaa.

Jos sinä tiedät, kuinka hyvä oma ennustustekniikkasi ruletissa on niin rivistö vedonlyönti on sinun pelisi. Ja jos haluat mieluummin noudattaa loogisen rulettistrategian sääntöjä, kannattaa jatkaa lukemista, koska näytämme, miksi RIVISTÖ VEDONLYÖNTI voi olla yhtä jännittävä kuin vedonlyönti satunnaiset numeroiden pelaaminen 12 YKSITTÄISTÄ RULETTI NUMEROA.

 

RULETIN VEDONLYÖNTI JÄRJESTELMÄ 1: RIVISTÖN SIJOITTAMINEN

Vedonlyönti menetelmien testaamisen ja parantamisen aikana olemme havainneet, että puolueellisuus no sitä, kuinka hyvin kukin menetelmä numeroiden sarja on kytketty itse ruletin pyörään.

 

Live ruletissa jakaja asettaa pelin liikenteeseen:

Uusissa live-rulettipeleissä peli lähtee käyntiin, siitä mihin pallo jäi viimeissä pelissä. Jakaja nostaa pallon ja pyörittää pyörää vastakkaiseen suuntaan, joka kääntyi edellisessä pelissä. Lähes samaan aikaan jakaja laittaa pallon kouruun, jolloin se pyörii pyörän suuntaan.

 

Ruletin pallon ja rullan suhteet:

Tutkimuksista noin 70 prosentin mahdollisuus on, että pallo päätyy lopulta taskuun, johon se on viimeksi päätynyt (Kotitaskun yhteydet) tai melkein suoraan pyörän vastapäätä oleviin muutamiin taskuihin (pois taskuyhteyksistä) huolimatta matkasta tai käänteistä (pyörityksestä, osumista tai hyppimisistä) pallo on matkalla johonkin 37 taskuun.

 

Satunnaisuus:

Saatat sanoa, että järjestystä ei voida muodostaa satunnaisuudesta ja ruletti on satunnainen uhkapeli. Vaikka ruletti on satunnainen uhkapeli, voit yrittää voittaa logiikan avulla satunnaisuusongelman torjumiseksi.

Jaa esimerkiksi pyörä neljään osaan (mistä tahansa pyörän kohdasta) niin, että pallo tulisi sinun päättämään osioon.

  • Joten, pallo menee joko samaan neljännekseen, jonka valitsit TAI
  • Menee vastapäätä edellisestä voittotaskusta muutaman taskun viereen TAI
  • Päätyy johonkin jäljellä olevaan kahteen osioon neljästä osiosta.
  • Vaikka asia koskee myös kohtaa 3. Mikäli kuula ei johda omaan taskuun tai vastapäisten taskujen yhdistelmään, muut kaksi neljäsosaa sisältävät myös numeroituja taskuja, jotka kuuluvat samaan joukkoon edellisen voittavan tuloksen rivistömääristä. (Esiintyy noin 30% tuloksista)

Siten on todennäköisempää, että yksi edellisestä rivistöistä saaduista numeroista toistuu. Itse asiassa (Suora) toistuva näkemys on todennäköisimmin tapahtunut kuin rivistöön kuuluva numero viimeisestä (Yksi ennen viimeistä) tai jonkin rivistön kuuluvan numeron (ylimenevä) tulos; aikaisemmasta tuloksesta johtaa kaikista lähimpään tulokseen.

Katso alla olevia kuvia. Jokainen liittyy kaikkien 3 rivistöiden yhdistäviin POIS-numeroihin.

Ensimmäinen rivistö: 1, 4, 7, 10, 13, 16, 19, 22, 25, 28, 31, 34

Toinen rivistö: 2, 5, 8, 11, 14, 17, 20, 23, 26, 29, 32, 35 – Ulkona yhteyksistä

Kolmas sarake: 3, 6, 9, 12, 15, 18, 21, 24, 27, 30, 33, 36 – Ulkona yhteyksistä

Todennäköisyys:
Uskomme, etteivät kaikki ruletin rivistöt ole samat kun kyseessä on koti- ja ulkona olevat yhteydet. Olemme sijoittanut kolmea rivistöä sen mukaan, miten ne ovat. Mitä lähempänä ovat Koti- ja Ulkona-rivistöt numeroista, sitä vahvempi todennäköisyys toistuu.

 

Tasku yhteyksien tehokkuus:

Perustuen pisteytykseen jokaisesta 36 numerosta, jotka muodostavat kolme rivistöä, yksi sarake on paremmin yhdistetty kahden muun sarakkeen päälle. Vaikka rivistöt sivujen puolella ei ole kovinkaan kaukana. Kaikilla kolmella sarakkeella on vahva koti- ja ulkoetu, mutta kolmas eli keskimmäinen rivistö on paras.
Kirjauksissamme Gold Mining Ruletti-pyörässä tarjoan monimutkaisen erittelyn siitä, miten laitamme jokaisen rivistön perustuen sekä Koti- että ulkoyhteyksiin.

 

RULETIN VETOJÄRJESTELMÄ 2:  AUTOMAATTINEN ENNAKOINTI MENETELMÄ (APM)

Tämä APM-järjestelmä on menetelmä, jossa lyödään eri rivistöihin aiempien tulosten perusteella. Ruletti-pelaaja voi hyödyntää tuloksia, jotka muodostavat niin sanotun kuvion.

Pyöritys-tuloksesta Pyörityksen-lopputulokseen on kolme mahdollisuutta. Nämä ovat;

  1. (D) Suorat toistot. Saman rivistön numerot, jotka ilmestyvät jälkikäteen.Esimerkki: x-x-x / y-y-y / z-z-
  2. (OB) Tulos ennen viimeistä. Numero edellisestä tuloksesta ennen D: tä tai ennen C: tä tai mitä tahansa suoran toiston tai C: n tuloksia. / D Esimerkki: z-x-x-y-y-x ”x” oli tulos ennen suoraa toistoa kaksinkertaista ”y”, joten se tapahtui Ennen kahta Direct y-y. / C Esimerkki: z-x-x-y-y-x-z-x ”x” oli tulos ennen z:tä, joten se tapahtui Ennen z:tä.
  3. (C) Yliosuva. Numero, joka tuo varhaisimman näennäisen rivistön viimeiseen riviin. Esimerkki: z-x-x-y-y-x-z ”z” edusti yliosuvaa-arvoa, joten jos seuraava tulos z:n jälkeen on ”y”, tämä olisi yliosuva. Järjestelmä 2 toimii seuraavalla tavalla. Muistat D-, OB-, C-lyhenne-indikaattorit ja annar jokaiselle uudelle tulokselle sen, kun ne tulevat eteesi. Jatka samalla tavalla kuin alla olevassa kuvassa ja kuinka selitin edellä. PUHDASTA LOGIIKKA!

Tämä APM-menetelmä kertoo sinulle, minkä rivistön haluat panostaa seuraavaksi. Se on erinomainen ruletin vedonlyöntijärjestelmä, jos et voi päättää, mitä rivistöä panostaa. Se toimii! (ei koko ajan, mutta se on tehokas) Kirjaudu omaan-tiliisi ja kokeile sitä.

Se ei aina ole 100% oikeassa, mutta älä unohda, että maksu on 2 : 1, mikä tarkoittaa, että tämä järjestelmä pitää sinut pelissä ja sinulla on hyvät mahdollisuudet menestyä voitolliseksi.

Huomaa: Jos sinulle tulee eteen ”?”, Tämä tarkoittaa, ettei ole tarpeeksi tietoa aloittaa seuravaa vedonlyöntiä. Tämä tapahtuu vain muutamien tulosten saatossa. Numero 36 antaa meille kaikki tiedot, jotka meidän on aloitettava vedonlyönnistä.

Jatka keskittymistä aina järjestyksiin. Kun näet kaksi tai useampaa samaa indikkaatoria peräkkäin, tämä edustaa kahta tai useampaa voittoa. Korosta voittavia yhteyksiä samalla, kun annat APM: lle mahdollisuuden tehdä loogisen pelaamisen.

Olemme huomanneet, että voitot ja menot (W/L) alaisena D / OB / C ovat yhteydessä yhdistämättömien rivistöjen mukaan. Kuten näette, olisin aloittanut vedon numerolla # 14.

Yhteensä panostin 16 kertaa. Menetin 8 ja voitin 8. Olettaen, että menetin -16 kertaa, ja tasainen panokseni per peli on 10 euroa, tämä on – 160 euroa. Näin laskemme palautuksen summan. Voitin kahdeksan kertaa, 8 x 30 euroa = 24 (30 euroa, koska ulosmaksu on 2 : 1, joten 20 euroa on voitto ja 10 euroa edustaa jokaisen palautuneen panoksen.

Vähennetään – 160 euroa koko panostetusta vedonlyönnistä, kun voittomaksuina on saatu 240 euroa, voittoni = + 80 euroa. Vaikka pelin tuloksessa # 15 olisimme itse asiassa voittaneet vielä + 90 euroa. Lyhyesti sanottuna, kun häviät, menetät -1 ja kun voitat, voitat +2, ylös +2 tai -1

 

RULETIN VETOJÄRJESTELMÄ 3:  TOISTAMISEN VOIMA

Kun olemme löytäneet vahvat rivistöt ja yhteydet, saamme sittn selville, että suorien rivistöiden yhteydet ovat todennäköisimmin toistuvia. Joten, esimerkiksi jos rulettiin päätyy # 18 ja se olisi viimeinen tulos, laittaisit sitten kolmanteen rivistöön. Ja jatkaisit panostusta tähän rivistöön, kunnes menetät. Sitten voit siirtyä vedoten rivistöön, joka aiheutti sinulle menettämisen alkupisteessä. Kokemuksen mukaan Suora [D] -vaihtoehdolla on reuna, vaikkakin pieni.

 

Pysäytyksen hävitys ja voittamisen kohde kaikille kolmelle menetelmälle:

Meidän menetelmä 2 -esimerkkinä ei pysäytä vedonlyöntiä, kun otat vedon peräkkäin 5 tappiosta. Voit saada sen halutessasi, koska olet 2 : 1 -maksussa. Ja kuten näet, päädyt voittoon. Sinulla on kuitenkin oltava yleinen pysähtymisprosentti -10 pistettä istuntoa kohden, jos kohtaat huonoja tuloksia.

VIHJE: Näin voit käyttää kaikkia kolmea -järjestelmää eduksi. Jos käytät Järjestelmää 1, voit ottaa huomioon Järjestelmän 2 tehon niin, että jos Järjestelmä 2 ilmoittaa, että toinen rivistö menee edelle (jos päätät noudattaa toista rivistöä), johtuvatko D, OB tai C siitä, voisit lisätä 50% alkuperäisestä panoksestasi seuraavaan lopputulokseen ja lisäksi D-toistoon, joka edustaa järjestelmää 3, voit lisätä 30% alkuperäisestä panoksestasi.

Joten, jos 10 euroa on ensimmäinen panostuksesi, 50% on ylimääräinen 5 euroa ja 30% ja ylimääräinen 3 euroa maksimipanoksen koosta =  18 euroa. Tämä tarkoittaa, että järjestelmät 2 ja 3 (tai molemmat) ilmoittavat sinulle, että järjestelmän 1 todennäköisyys esiintyy todennäköisemmin. Siksi sinun ei tarvitse panostaa toista rivistöä joka kerta, jos et halua. Voit olla erittäin selektiivinen, kun järjestelmä 2: n automaattisen ennakointimenetelmän avulla auttaa Ruletti-rivi vedonlyöntipäätöksiä. Jos järjestelmä 2 ilmoittaa vetoa järjestelmästä 1, älä lopeta tai vedä ylimääräistä vedonlyöntiä.

 

Nollan käsittely:

Kun nollatulos on saavutettu (eurooppalaiset rulettirenkaat sisältävät yhden nollan), pelaajat menettävät puolet vedostaan, kun pelaat mahdollisuuksista: PUNAINEN / MUSTA, KORKEA / PIENI, ISO / TASA, kun pelaajat menettävät kaikki pelimerkkinsä vedonlyönnillä millä tahansa 2 : 1 vaihtoehdolla kuten rivistöt, mutta rivistöiden vedonlyönnillä on etuja, jotka ylittävät muutamia nollatuloksia siellä täällä.

Jos aiot panostaa hyvin lyhyesti sanomaan 10-20 tuloksesta, kattakaa nolla vain niin paljon, että varmuuskopioit panoksesi yhden rivistön verran TAI, jotta voit kattaa mahdolliset korotukset rivistölle, jos lisäät mikä tahansa prosenttiosuuden, jonka pidät asianmukaisena.

Jos aiot enimmäkseen tasata panosta ja pelata yli 50-100 tulosta, niin älä unohda nollaa, koska se syö sinun pelikassasi. Esimerkiksi, jos nollatulokset sanovat kolme kertaa 100 kierrosta ja ette olleet peittäneet nollaa, olisitte menettäneet vain kolme yksikköä. EI ISO JUTTU!

Jos olisit suojannut nollaa suojellessasi 10 euron tasavetoasi: sanotaan 30 sentillä olisit menettänyt 30 euroa (100 x 30s) ja voittanut (mukaan lukien 30s x 3 panoksesi takaisin) = 32,40 dollaria (siis vain voittamalla 2,40 euroa kun harkitset x3 10 euron rivistön menetykset 30 eurolla) Koska et unohda, kun nolla ilmestyy, menetät edelleen kolmen rivistön vedon.

Siksi ei ole syytä kattaa nollaa minun mielestämme, ellet ole menossa ISOON VETOON ja vain lyhyeksi ajaksi; yli rajallinen määrä tuloksia, eli sinun tulee mennä suoraan sille! Voitto tai menetys! tai kaikki tai ei mitään!

Tarkastele myös, jos nolla ei johda 50-100 tulokseen tai ilmestyy vain kerran, sinun pitäisi menettää vieläkin enemmän kattamalla sen.

Nettikasino ruletti voi olla hauskaa ja palkitsevaa. Enemmän, jos voit muuttaa rivistön vedonlyöntipäätöksiä käyttämällä mitä haluat.

Jaa